søndag 10. juli 2011

stemnings bilder fra helgen:

fredag hadde vi et vennepar på middag som vi ikke har fått sett på et år, det var kjempe koselig og vi hadde baktpotet med masse deilig tilbehør og gjestene hadde med seg deilig ostekake med selvplukkede blåbær på toppen
vi brukte spisestua her i huset for andre gang, første gangen var på nyttårsaften. veldig koselig å sitte her å spise egentlig, spesielt når det regnet ned ute og vi kunne se rett ut av de store verandadørene.

mannen sto for mat lagingen imens jeg dekket bord og gjorde det koselig, er det ikke sånn det skal være da? :)

gjestene hadde også med seg nydelig buket med blomster fra hagen.

på lørdag var vi en liten tur på byen, kjøpte blandt annet bursdagsgave til mimmi (min mamma) og mannen fikk seg litt nytt, veeeeldig etterlengtet tøy. Og så klart måtte mor (altså meg) også ha noe, så kjøpte meg denne nydelige duken fra green gate med deilig friske sommerfarger.

Idag har vi vært en liten tur på byen sammen med venneparet og deres lille gutt, veldig koselig å se de igjen og Leah og Elias fant veldig fort tonen igjen selv om de ikke hadde sett hverandre på et år.

kjøpte med meg to nye intriør blader på byen idag og koser meg med de ikveld, og resten av uka da det blir mye tid aleine. målet er nå at mannen skal bli ferdig nede i kjellern iløpet av uka, så det blir mye aleine tid for meg på kveldene den kommende uka.

jeg har hatt en ukes ferie allerde aleine, og har fått ladet batteriene mine litt føler jeg, de var nemelig rimelig tomme nå. Leah har startet ferie fra barnehagen mens mannen skal jobbe en uke til.

så vi får vel prøve å finne på noe, jeg og tulla mi. så vi ikke bare går her hjemme å kjeder oss og plager hverandre. tviler ihvartfall på at det nytter å sitte her hjemme å vente på sola. så kom gjerne med tips til gjøre mål med en rastløs treåring og med en gravid kropp som ikke orker så kjempe masse :)

nå kom mannen opp fra "hula si" (kjellern) for ikveld så da får jeg vel ta en tur ned å inspisere før vi tar kvelden og får noen ord med hverandre før vi sovner. natti natt alle sammen! ha en fin søndags kveld og en deilig kommende uke, snakkes snart igjen :)

-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar