mandag 4. juli 2011

"ett lite tips"

nå sitter jeg her og skal gå gjennom bildene på dataen får å bestille til å lime i album, jeg ble nettopp ferdig med å lime inn de bildene jeg hadde fremkaldt og jeg ligger ca et år etter i tid, de siste bildene jeg limte inn er fra august i fjor, så har litt bilder å gå igjennom nå. når jeg skal fremkalle så velger jeg de bildene jeg synes er finest og som jeg tror passer fint i album og som blir fine å se på i fremtiden for Leah når hun blir større. men det blir jo altids noen bilder til overs når jeg limer de inn, og det er jo litt synd og ha masse bilder liggene i en skuff, derfor bruker jeg de bildene som er til overs i et enkelt lite album hvor man bare putter bildene inn i plast mapper og dette albumet har Leah på rommet og kan bla og kikke i så mye hun vil uten at mor er bekymret for at hun skal ødelegge det. hun liker veldig godt og kikke på bildene av seg selv når hun var liten og bilder av alle hun er glad i! dette albumet tror jeg kjøpte for rundt 20-30 kr på åhlens en gang. et koselig lite tips fra meg :)

ellers har jeg ferie, men barnehagen er åpen en uke til så vi utnytter de tre dagene vi har igjen. jeg skulle gjerne fått gjort en hel hau med ting, blandt annet malt en del møbler til leiligheten, men etter å ha malt to stoler i går et strøk måtte jeg bare innse det at ryggen og bekkenet trenger å hvile litt og jeg må lytte til kroppen min eller så får jeg igjen for det seinere på dagen. har også en kjedelig sommerforkjølse som sitter i så idag har jeg bare slappet av og tatt det med ro rett og slett, etter å ha kjørt Leah i barnehagen har jeg kost meg på sofen med dr.phil og en liten blund på øyet, kjenner nå at kroppen hadde godt av hvile. så får alle tingene jeg skulle ha gjort heller ta litt lengre tid enn vanlig! ha en fin fin dag alle sammen!

-klem fra Ida!



2 kommentarer:

  1. Ja, det var et bra tips! :) Selv ligger jeg ca to år etter med albumene, og klarer liksom ikke ta meg selv i nakken og sette i gang. Det er jo faktisk både morsomt og raskt når man først setter i gang.

    Klem

    SvarSlett
  2. ja det er akkurat det :) å komme i gang med det er det værste! men med radioen på og en kopp te og alle bildene utover kjøkkenbordet er det et veldig koselig syssel og holde på med på kvelds tid, når man først kommer igang ;) -klem fra ida-

    SvarSlett