fredag 1. juli 2011

"bli med ned i kjellern"

som dere kanskje ser begynner det å ta form et kjøkken her i kjellerleiligheten, dette er det gamle kjøkkenet som vi reiv i huset her og nå for det et "nytt" liv, både billig og miljøvennlig. det det skal så klart få et eller to strøk med maling får å se litt nyere ut, tenkte å male det i den samme fargen som panelen på veggene er malt med, i det forje huset vi hadde gjorde vi det og det gjør seg litt bedre i et lite rom. for litt følse av at rommet blir større da, og kjøkkenet "forsvinner" litt mer isteden for å stikke seg ut.
er veldig spent på å se det ferdige resultatet nå, tror det blir veldig bra. her er også et bilde av den flinke flinke handy mannen min, skryter kanskje litt lite av han her men han er utrolig flink og får til det meste og gir aldri opp, jeg er stortsett veldig vant til å høre skryt av han fra alle vinkler til vanlig så da blir det ofte til at jeg ikke er så flink til å skryte av han selv, men må jo få sakt at jeg er utrolig stolt av han!

idag har jeg vært en tur til arendal, skulle egentlig bare ha et par ting men endte opp med å kjøpe en hel hau med klær til Leah på salg, noen ganger kan jeg ikke motstå salg og jeg fant også på en veldig god unnskyldning og forklaring, nemelig siden jeg skal ha ei jente til nå så for jeg jo ikke kjøpt noe babytøy til henne og det jeg kjøper til Leah nå skal jo brukes av to så da trenger hun litt ekstra tøy ;) var ikke det en god unnskylding til å kjøpe masse søtt barnetøy så vet ikke jeg. hva er det med barnetøy som gjør det så utrolig mye gøyere å handle enn til seg selv?

til slutt skal jeg bare vise dette bilde av eple trærne i vinduet i gangen, ikke alle som har epletrær i vinduet i gangen vel? mannen plantet to stein fra pink lady eple her tidlig i våres og nå begynner de å bli store og vi vet ikke helt hvor vi skal gjøre av de nå.

men nå dere er det endelig helg igjen, deilig! nå skal jeg ta en liten rask "shainings" (rydde og vakse litt) her siden jeg ikke har rekt å ta fredags vasken tidligere idag og så tenkte jeg å ta en liten hjemmespa å stelle litt med meg selv, mangler bare et glass vin for å gjøre dagen perfekt da, men må nok vente til jeg er ferdig å være babybolig med sånnt noe :)

GOD HELG ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar