fredag 15. juli 2011

flotte roser og nytt fat:







fikk flotte roser av mannen min igår på bryllups dagen, det ble desverre ingen romantisk middag på oss igår. det er regne maraton i kjellern for å bli ferdig før ferien på mandag, grunnen er for å kunne slippe å tenke på det i ferien og bare kose oss sammen. men merker at kun jobbing og så og si aldri se hverandre tærer på samlivet, så nå skal det bli godt med ferie sammen. igår begynte også villvin markedet her i byen og da måtte jeg selvfølgelig ned å se og kanskje kjøpe. det har nesten blitt en tradisjon at jeg går med søstra mi og mamman min, så plukker vi ut julegaver vi ønsker oss og kjøper til hverandre, det pakkes inn og legges vekk til jul og når jeg får gavene mine til jul er jeg veldig spent for jeg glemmer faktisk hva det var, men jeg vet det er noe jeg ønsket meg. og så kjøpte jeg meg et fat, eller kan vel nesten si jeg fikk det av mannen i bryllupsgave for jeg fikk jo pengene av han, men han hadde aldri i verden klart å plukke det ut selv da. jeg har laget oppheng på fatet men får ikke bestemt meg for hvor jeg vil ha det, det står mellom den lille veggen fra spisestua til kjøkkenet eller over sittebenken, under hylla på kjøkkenet.... hmm må tenke litt på det tror jeg. litt lyst å ha det på kjøkkenet får da føler jeg at jeg får mest glede av det men på en annen måte så har jeg allerde mye på kjøkkenet og det hadde kanskje da vært bedre å ha det i spisestua?? ååå.. livets mange problemer ;)


-klem fra Ida-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar