torsdag 20. mai 2010

piknik

Leah og jeg tok lunsjen i det fri idag. kjempe koselig og så deilig vær. fikk vist Leah et sted jeg var mye som barn og forklarte og pekte at der bodde mamma når mamma var liten, men tror det var svært lite den undrende to åringen skjønte av det stakkars.en samtale Leah og jeg hadde før idag gikk foresten sånn: Leah imens mor skifter: bebi magen. mor: nei, mamma har ikke bebi i magen, hvem er det som har bebi i magen? Leah: milla! mor: ja, kan ikke mamma også snart ha bebi i magen? Leah: NEI! 
huff ja, tror det skal bli tøft for den lille jenta der og plutselig dele oppmerksomheten. sånn er det når man er første barn, tante barn, barnebarn og for noen også olderbarn. da blir det mye oppmerksomhet på en liten tulle, som jeg foresten ikke er i tvil om at ho ELSKER!!
men slappa av Leah, det blir ikke bebis med det første. skal inn i det nye huset før det spirer noe i denne magen ihverfall. med kvalme og andre plager i svangerskapet forje gang vet jeg ihvertfall helt sikkert at alt skal være klart før vi begynner på noe familie forøkelse. så det blir nok ikke i år 2010.
men over til en annen glad sak, jeg fikk 4 uker fri fra jobb i juli i sommer. og det var en stor lettelse og slippe og styre med barnevakter og slikt når barnehagen er stengt. jeg så mørkt på det en stund, siden sommern er det så utrolig mye og gjøre på jobb, spesielt i juli. men nå ser jeg lyst på fremtiden og gleder meg til en sommer på stranda med lille tulla. så da er det bare og krysse fingrene for fint vær i juli folkens :) god helg hvis ikke vi prates før helga da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar