mandag 3. mai 2010

og så kom mai

tusen takk for en flott helg i oslo jenter og gutt :) og ikke minst tusen takk for gjestfriheten nanna, det er altid så koselig å komme til deg og dele seng med deg :)
som dere vet var jeg jo i oslo i helga, kom hjem lørdags kvelden og rakk akkurat og kysse go ungen min god natt når jeg kom hjem. jeg har stor kosa meg med gode venner som jeg skjelden ser og vært ida uten å være mamma. to av vennindene mine er utrolig flinke til å flette og jeg leitet etter et bilde får å vise den tøffe sveisen min, men dette var det beste jeg fant. jeg ser jo helt gusom ut på bildet men man ser litt mer av flettesveisen enn på de andre bildene. jeg elsker denne sveisen, skulle ønske jeg klarte å lage den på meg selv.gikk tur på bygdøy på fredags formiddagen, utrolig mange blåveis
tror faktsik jeg aldri har sett så mange blåveis på en plass før... 
vi dekket fint på bord og ventet på bursdags gjester på fredags kvelden, nanna laget deilig pasta skampi med spinat salat.
nanna laget bløtkake og jeg pynta :) den ble utrolig god. bursdags barnet ble litt eldre enn 4 år da, kan plusse på 20 så er vi i mål :) 

nå var det tre år siden sist jeg var i oslo og selv om jeg altid sier dette så mener jeg det like mye hver gang, men må prøve at det ikke blir sååå lenge til neste gang. selv om jeg ikke trives like mye i oslo nå som jeg gjorde for noen år siden synes jeg det er kjempe koselig å være sammen med vennindene min og se hvor de bor og går på skole og ikke minst være sammen men de, så jeg også kan føle meg litt ung igjen. er jo faktsik ikke så gammel, bare til sins ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar