lørdag 15. mai 2010

orbs??

jeg ble faktsik oppmerksom på fenomenet orbs for ikke så lengen siden når jeg kikket på noens bilder på fb og så de hadde komentert noe om orbs, jeg er litt opptatt av det litt alternativet og helt siden jeg hadde en opplevelse selv når jeg var 14-15 år  har jeg aldri vært i tvil om at det finnes noe mer mellom himmel og jord. så når jeg så dette fenomenet orbs som jeg viste ingen ting om søkte jeg det straks opp på google. fant ikke så mye god informasjon synes jeg, som med alle andre uforklarlige ting er det jo delte meninger om hva det er. MEN, når det er sakt så satt jeg og kjeda meg her i går kveld. hørte på litt musikk og kikket igjennom gamle bilder på pcen og jeg ble en smule skremt når jeg så hvor sinnsykt mange orbs det var i en leilighet jeg hadde i kristiansand for snart 7 år siden. siden jeg aldri har vist om det har jeg jo ikke lagt merke til det før men på disse bildene er det jo sinnsykt mye. 


1 kommentar:

  1. Orber er et spennende tema. :-) Har noen fine bilder selv. Vær bare klar over at veldig ofte så er det støv eller pollen du har fått med på bildene. ;-)

    SvarSlett