søndag 30. mai 2010

barnelek:

her kommer noen bilder av Leah som leker med dukken sin, hun sier så mye rart når hun leker, det er så gøy å se på. det skulle nesten vært lyd på bildene så dere kunne hørt hun prate.tid for middag...
og så litt og drikke... 
nei nå var hun vist kald, på med lua!
og så skifte bleie...
jeg elsker å se på hun leke og bruke den livlige fantasien hennes. det er jo som regel gravmarskin og bæbu(brannbil) som gjelder i dette huset fortiden men det er godt for en mor og se at det er gøy å leke med dukker fordi om. så jeg fortsatt kan kjøpe dukker og rosa leker til henne. og ikke bare brannbil og byggmester bob.
bare to uker til to års dagen nå, så jeg skal jakte etter en rød dukkevogn fra brio og kanskje en trøtraktor hvis jeg kommer over en, kanskje det finnes i rosa :) hun maser foresten etter trampoline hele tiden også, når vi går tur og hun ser de i hagene til folk. mulig det må bli en liten trampoline i sommer.
oi mamma, fant en tråd på strømpe buksa mi! hi hi.. ha en fin søndag alle sammen! vi skal på besøk til noen venner som har flyttet inn i nytt hus med en liten innflyttings gave. og så har jeg på en måte lovet Leah en tur i den lille dyrehagen idag, pga når hun lå ved siden av meg i sengen min til morran idag og så på diseny visket hun med den lyseste stemmen til meg: leke land idag mamma, vær så snill, vær så snill. SMELT, vanskelig å motstå. men litt langt til lekeland, så jeg lovet den lille dyrehagen istede :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar