lørdag 8. mai 2010

pakke i posten

fikk pakka mi fra sweet memories idag, jeg elsker den butikken, de har masse fint fra rice og cath kidston. og de er såå koselige på den nett butikken, har aldri møtt de men de sender meg altid en ekstra liten ting. forje gang fikk jeg en søt liten lomme bok på kjøpet og denne gangen fikk jeg hjertesvamper. og i tillegg sendte de meg en mail om at de hadde rose sekken inne hvis jeg var inntresert i den siden jeg hadde kjøpt rose reinjakke. men jeg svarte vennlig tilbake at jeg hadde rosesekken allerede og stjerene sekken skal være til søstra mi sin guttebaby som kommer i september. så utrolig omtenksomt av de, er ikke ofte man får den behandlingen når man handler i nett butikk, da føles det litt mer persjonlig enn å bare putte noe i en handle kurv.
jeg hadde jo egentlig lovet mannen min ingen mer netthandling nå.. men kunne ikke dy meg med å ha noe lekkert til den fremtidige nye kjøkkenet mitt. jeg har tydligvis fått litt dilla på den isblå fargen, har jo kitchen aid i samme fargen og jeg tror det blir en lekker detalj på det hvite kjøkkenet.måtte jo ha dette plast bestikket i samme fargen...
her er barnehage sekken til min fremtidige nevø, noen som synes den ble for jentete? den har blå skulder reimer da(heter det det?)
og søt rose reinjakke til prinsessa mi, i str 3. 4 år da..  den var jo til halv pris så jeg måtte bare!

se så lekkert! pepperkverna macher perfekt. har en trekrakk som jeg tenkte å male i samme fargen og ha på kjøkkenet.
nei, nå får jeg bla litt videre i tapeter og bestemme meg. man må vist bestemme seg sier mannen strengt :) ha en fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar