tirsdag 4. juni 2013

Stikker bare innom for å si "HEI"!!

 Ja det føles litt sånn nå... stikker bare huet inn døra liksom (på bloggen)!
Jeg og forsåvidt hele familien er sikkelig sylta og forkjøla for tiden. Idag er mannen hjemme og tar seg av barn, for da jeg våknet halv sju idag kjentes det virkelig ut som om noen hadde tygd på meg og spøtta meg ut igjen får så å trampe på meg!! Så da fikk jeg sovet lenge, og forhåpentligvis snart bli frisk! 100%! 
Nå er jeg hjemme aleine og tuster litt med ryddings, begynte å vaske sofatrekkene men det ser ikke ut som vaskemarskinen min var så happy for det gitt... så er spendt på om jeg får rein sofa idag eller ikke!
Og foresten, hold på å glemme det viktigste!! Jeg ble tante for andre gang igår! JIPPI! Lille søsteren min og samboeren fikk sin andre gutt! 
Bilde er forresten fra lørdagen, og Marie ble super solbrennt denne dagen starkars, så nå har jeg nettopp bestilt UV-drakt til henne! Hun har tydligvis en veldig sårt hud, for Leah har aldri blitt så fort og hardt brennt som hun blir. 
Ha en fin dag videre alle sammen, og ønsk meg lykke til med vaskemarskinen (har ikke råd til at den ryker med nå!!) planen er foresten litt kjøkken blogging i løpet av dagen... men mye mulig det blir i morgen :-)
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar