torsdag 30. mai 2013

Snart 5 år...

Ja, snart har vi femåring i hus. Nærmere bestemt 12. juni blir Leah Sofie 5 år! Jeg prøver å hale og dra ut av henne hva hun ønsker seg, men det er ikke altid så lett å få greie på. Så her har jeg prøvd å sette sammen en liten ønske liste til henne, litt utifra hva hun har sakt og litt utifra hva jeg vet hun liker og hva hun trenger. 
Hun er ikke den som kan sitte og leke i timesvis, hun liker bedre å holde på med å "lage ting" (barnekunst om du vil) og hun liker og stelle og ordne eller å jåle seg. Men jeg har fått høre fra barnehagen at hun liker å tuste med små lego, så selv om hun sier til meg at hun ikke ønsker seg det så tenkte jeg å gi det ett forsøk. Den er jo så fin og jentete også, lego friends serien! Eller er det tiden får ute leker. Hun trenger også nye sandaler, åpene sandaler. En ny jentete barnevennlig cd spiller har jeg også satt opp på listen, også med cder. Ellers er alt av jentete jålerier veldig stas!! Smykker, hår pynt, lekesminke, vesker osv..... skrik foresten ut hvis du har noen andre tips som en femåring kan like? :-)

-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar