torsdag 6. juni 2013

Nye ute-stoler!!





I går hadde mannen og jeg litt etterlengtet barnefri, og vi tok turen til Arendal hvor mannen blandt annet fikk seg nye sko, og da jeg tilfeldigvis gikk inn på Åhlens hadde de hagemøblene som jeg hadde kikket (og sikklet) på lenge, og det var også -20% på de nå!! Så da måtte jeg jo ha to stoler!! De hadde desverre ikke flere bord igjen i fargen jeg ville ha, men de ringte til kristiansand og fikk holdt av ett til meg der. Og imorgen skal jeg bortover til IKEA for å kjøpe bursdagsgave til Leah (som blir 5 år til onsdag) så da kan jeg stikke innom Åhlens på sørlandssenteret og kjøpe bordet der.... hvis jeg bestemmer meg for det, de ble jo ganske fint sammen med trebordet også? 
Putene på stolene sydde jeg i full fart nå, turkis prikkete på den ene siden og rosa prikkete på den andre.. så kan man velge :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar