fredag 7. juni 2013

Dilla på grønnt glass!




Her er noen av mine siste brukt/loppis kjøp! I tillegg til å blir "forelsket" i nesten alt som er turkist for tiden må jeg kjøpe det jeg ser av grønntglass i brukt butikker/loppemarked og finn/face. Jeg vet ikke hva det er men jeg blir bare tilltrukket av det.. Jeg synes de er lekre og dekke bordet med sammen med litt mer "moderne" eller nye ting. bildene øverst er dessertboller, og der er det åtte av hver og en stor bolle. På bildet under er det 6 små asjetter og et stort fat, og ved siden en stor mugge!! 
Har du noen ting du har dilla på for tiden?? Jeg er også veldig glad i gamle ting i emalje når jeg er på loppis! Og da skal det helst se litt gammelt og slitt ut :-)
Ha en flott helg alle sammen! 
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar