fredag 29. juni 2012

Til sommergarderoben..


Til de minste i familien.. alt dette til litt over trettenhundre kroner, det er morro og handle på salg! sommertøy til Marie var noe jeg manglet, så hun har fått tre pak med singlet bodyer, en topp, en kjole, to cardigan, en tynn bukse med blonder i rumpa, en shorts og en hvit snekker bukse. Leah har fått et skjørt, en singlett, en topp, en genser, to par sko og en rød vår kåpe! jeg hadde vist klart å kjøpe dobbelt opp av to av plaggene så istede får å sende de tilbake tror jeg jeg kommer til å gi de vekk til noen jeg kjenner :-) alt dette har jeg handlet på la redoute.no!

Marie:



Leah:




Nå koser jeg meg med litt vin og med vaskefilla.. mannen gjør seg klar for en liten tur med kompiser og noen kalde på byen.. så ikveld har jeg stua for meg selv, liker det :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar