mandag 18. juni 2012

Så er det mandag igjen...

 og vi er ferdige med en hektisk men koselig bursdagshelg! jeg prøvde å få meg og jentene på et fint bilde før gjestene kom på søndag og imens alle så sånn tålig fine ut, men som du ser...
 ...så skal lille frøken Leah altid jeipe seg på bilder... hehehe... skal vel ikke si så mye, for jeg tror jeg vet hvor hun har det fra... var noen tøysete oppmerksomhetsyke små troll både gubben og jeg når vi var små!
 alt klart for besteforeldre, olderforeldre og en tante! til å med nesten fått plass til alle rundt stuebordet!! ikke værst!
 og så klart... pus i sofaen, han skal være der det skjer! en veldig sosial liten pus. er vi på kjøkkenet legger han seg på kjøkkenet, flytter vi oss inn på badet for kvelds stellet, ja da kommer pus etter og legger seg der.. og setter jeg meg ned i sofaen så mjauer han klagende etter litt kos og kommer på fanget mitt... sikkelig kose katt!
... og bløtkake nr. 2! ingen prinsessekake idag da! men jentete nok!

Men nå er det mandag og en normal og travel uke, idag har jeg vasket en hau med tøy og fått handlet inn mat for en uke (minus helg) i morgen er det gruppetid på helsestasjonen, og onsdag kaffeslaberas som vanlig! fredag er det fire års kontroll for store jenta mi! og så ser jeg frem i mot en stille og rolig helg, og jeg har heller ikke noe valg, for denne uke er gubben brannmann!

Og ikke minst har vi fått klar signal fra kommunen på påbygget  nå!! jippi! så etter en snekkervenn var her med litt tips istad er allerede gubben i full gang der oppe med motorsaga og det hele  og river og står i!! gleder meg sååå til å bade jentene i badekar når det er ferdig (nå bader de i hver sin baje i dusjen, og det er trangt, upraktisk og meget rotete!!)! og jeg gleder meg nesten minst like mye, om ikke mer til selv og legge meg i badekaret etter ungene er i seng og det er stille og rolig i huset!  så nå er jeg spent på hvor lang tid dette kommer til å ta, det blir jo kun på kveldene og ettermiddagene eller helgene dette skal gjøres, og mannen skal gjøre alt selv (som vanlig)! håper ikke vi blir neste "sinnasnekkeren" prosjekt, men at dette påbygget går på skinner!

ha en flott ny uke alle sammen!!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar