torsdag 28. juni 2012

nytt på rommene til de minste...

Bilder og en ny hylle til minsten, Marie. plakatene kjøpte jeg for en stund siden på nettbutikken lillemartine.no. jentene har fått hver sin med månden de er født i, så Marie har oktober og Leah har juni. itillegg har Marie fått to små bilder jeg har "laget", jeg fikk ideen for lenge siden men måtte komme meg til Ikea får å få kjøpt rammer. det er altså dyperammer fra Ikea, et fint farget ark i bakgrunnen og så har jeg limt et plastikk dyr på arket, dyrene er fra lekebutikken. fåes hvor som helst (vil jeg tro). det var litt vanskelig å velge blandt dyrene, men de kunne ikke være for store får å kunne passe i rammen og så synes jeg det var litt fint at de begge gikk i kun sort og hvit. det ble fint til den rosa bakgrunnen og den hvite rammen.








Leah har kun fått plakat bilder på rommet sitt, hun har allerede så fin tapet og heller ikke så mye ledig plass på veggene til bilder. men så klart når hun så de fine bildene lillesøster fikk på veggen ville hun også ha sånne, så neste gang jeg skal på Ikea må det bli flere rammer!!


Idag har lillesøster vært meget krevende og itillegg har jeg vært på et møte på nav og hatt henne med.. det var ikke så lett.. så angrer litt på at jeg ikke gikk litt mer inn for å skaffe trille"pike" til jeg skulle på det møte.. en merker veldig godt denne alderen, før de kan krabbe men når de veldig gjøre vil rundt og se, og er meget grinete hvis man må sitte aleine litt.. ja det er en krevende alder. husker også at det var krevende periode med storesøster! men det hjelper jo ikke på saken at Marie er en matglad 10 kilos baby, ikke akkurat lett å bære på! phu... satser på at jeg blir meget sterk nå :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar