onsdag 27. juni 2012

Lille bolla mi, 8 månder idag...

Idag er det åtte månder siden denne lille frøkna kom til verden, og åtte månder siden vi ble to barns foreldre. og åtte månder siden Leah ble storesøster...
åtte månder siden livet ble forandret nok en gang! på en god måte så klart...

 Marie er en stor og sterk jente, og er glad i mat og smake på nye ting! når hun var mindre tenkte vi at det var god med en rolig unge som sov en del... men det kan vi vel nå trekke tilbake.. hun er meget aktiv og vil helst stå eller være i annen form for bevegelse (med hjelp fra mor). og sovingen på dagen har blitt et lite mareritt for tiden.. for denne jenta skal nemelig ikke ligge nede i vognen, samme hvor trøtt hun er så skal hun opp å se... kan ikke gå glipp av noe! idag skal jeg prøve meg på selen i vogna som holder henne nede, håper det hjelper og gjør det lettere. ellers så er hun jo en veldig blid og fornøyd jente og smiler fra øre til øre når storesøster kommer hjem!


Igår var jo mannen og jeg på blandt annet Ikea, der kjøpte jeg meg de nye stoltrekkene jeg ønsket meg!!! jippi, er så fornøyd. de så finere ut i virkeligheten enn på nettbildet faktisk! jeg kjøpte også en liten expedit hylle til Marie sitt rom (sånn som Leah har på sitt rom men med 4 hyller i). og en del annet nips kjøpte jeg! og så hentet vi hagemøblene og kjøpte utefliser til å ha bak huset!! gleder meg så til å få alt på plass!! vi satser på at mannen får flislagt der ute i helgen, de melder regnevær men det er under tak så det går fint!



kan du tenkte deg at mannen er fornøyd med rosa rutete stoler i stua?? hihi.. heldigvis er han fornøyd så lenge jeg er fornøyd, vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg hadde hatt en man som insisterte på sort skinn sofa i stua... da måtte jeg nok funnet meg en ny mann ;)

ha en fin fin onsdag alle sammen... klærne mine som jeg hang opp igår henger der ennå.. og nå regner det jaggu igjen, så tror jeg må henge de inne hvis de skal ha sjans til å tørke..  kan vist ikke stole på noe vær melding, værken yr eller storm!
-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Funnet deg en ny mann over en skinnsofa? Latterlig!
    For meg høres du i grunn ganske bortskjemt ut.

    SvarSlett