onsdag 20. juni 2012

Jeg elsker....

 ...mitt nye skjørt fra Lindex!
 etter tips fra en vennine om at man kan handle på nett fra Lindex så måtte jeg jo selvfølgelig prøve det! og når man har noen ekstra kg enn før etter lille søster kom til verden og det er nærmest umulig å finne noe i kleskapet som passer.. ja da er det godt med noe nytt i riktig størrelse. og dette skjørte i stretsj er perfekt! og jeg liker at det er langt og dekker over knærne!
.. jeg kjøpte så klart noen flere ting, litt til meg og litt til jentene, blandt annet dette nye anntrekket til lille snupp! jeg tenkte at hun har mye å arve av storesøster så jeg ikke kom til å trenge så mye tøy til henne. men de er jo født på helt forskjellige års tider så noe nytt må vi ha! jeg venter ennda flere pakker med tøy siden jeg har gått litt banans i det siste på forskjellige nettsider med salg! skal bli godt med litt tøy som passer til mor!

Ha en flott dag alle sammen! idag er det kaffeslaberasdag for Marie og meg! egentlig burde jeg svingt meg med støvsugeren og støvkluten idag... men det får ligge til i morgen, går nok ingen vei!

-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar