fredag 8. juni 2012

Litt små stille fra meg??

 Ja, jeg føler ikke jeg strekker helt til for tiden... Marie har hatt en feber dag og ellers så er hun ikke helt tilfreds, kanskje det snart kommer flere tenner?? er det jeg går å venter (og håper) på nå. og ellers prøver jeg å rekke husarbeidet innimellom små barn og en kropp som ikke er helt på topp. nå har jeg nettopp laget en oreokake til et bryllup i morgen, jobben var egentlig mammas men hun ga den videre til meg.. hihi! og ellers måtte jeg vise disse fine strikkesettene som svigermor har strikket til jentene mine! Leah var litt skuffet over at lille søster fikk rosa og ikke henne da, så hun måtte "bestille" noe i rosa til neste gang..
 Idag etter barnehagen har jeg lovet Leah en dag med mamma, vi skal til arendal og "shoppe" litt og kose oss. det er føste gangen jeg tar henne med på en slik tur bare jeg og henne, og jeg håper hun er stor nok til å gå i butikker og slikt. uansett så er det ikke så mye jeg skal, er bare et par små ting jeg må ha så da kan resten av dagen være på hennes primisser.
 Til tirsdag blir hun jo hele 4!!!!! år! og ja da er det på tide og dra på shopping med mamma! hun er så ekstremt veslevoksen for tiden at hun overasker meg hele tiden! jeg merker at mer og mer av den trassige tre åringen forsvinner og en større og flinkere jente kommer frem. det er rart når de små plutselig blir store og man kan ha en ordenlig samtale med dem.
Til bursdagen sin skal hun få pusekatt, og det vet hun jo og vi har allerde sett på den. vi har jo hatt pus i hus før, og både mannen og jeg er vokst opp med å ha pus hjemme. sist vi hadde pus var Leah liten og pusen veldig sjalu og var slem med henne, så den kunne vi desverre ikke ha lenger. men nå prøver vi igjen og jeg regner med det går bedre når den blir vant til barn i hus fra begynnelsen!
Nei nå skravler jeg i vei her... og nå skal lille frøkna ha litt grøt snart..
God helg og ha en fin fredage alle sammen
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar