tirsdag 26. juni 2012

"Det store prosjektet...."


stor reingjøring av kjøkkenet.. og rydding/ommøblering i skuffer og skap...
det er gøy til å begynne med men så oppdager man ulempen ved å ha stort kjøkken... og mange organiserte skaper... dette var nok ikke et prosjekt som ble ferdig imens lille søster hadde blunden sin.. så jeg får fortsette med dette seinere..
har fått kokebøkene mine fint på plass i glassskapet, så er de ikke lenger gjemt bort!

jeg elsker ryddige skuffer og skap! men har det desverre skjelden!




Og jippi, idag skal mannen og jeg til kristiansand og hente hagemøblene! mimmi kommer etter jobb og skal passe jentene og få de i seng så drar mannen og jeg bortover! trur også det blir tid til en tur innom Ikea og hvis jeg får viljen min, også stoff og stil!!

åååååå nei, nå begynte det og regne, og jeg som sjekket vær melding og alt idag og hang klær på ut på snora i god tro!! det er så ærgelig!! nei nå får jeg rydde opp det rotet jeg har laget rundt her, imens jeg ryddet i skapene.... greit at det ikke står helt på huet her når mimmi skal sitte barnevakt etter på :)

-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar