torsdag 30. september 2010

Roser og pms!

ja, jeg fikk en nydelig bukett med hviteroser av mannen i går og alt han fikk tilbake var kjeft stakkars mann. han fikk nemelig kjeft for å ha kjøpt så stor buket når alle vasene våre ligger i flyttelasset på låven. det burde han jo tenkt på! uff det er da man i ettertid innser hvor urimelig man er og at pms hormonene kødder med kroppen din. det er godt vi er gift så han ikke kan stikke av :) og Leah fikk fin parkdress/vinter dress av svigermor/bestemor i går. det er for inni som kan tas ut så den kan brukes som både høst og vinter dress. foreløbig ser den litt stor ut, det er str. 4 år men jeg ville ikke hatt mindre, det blir bare dumt. men som jeg så på tv 2 hjelper deg i går så har det ikke noe å si når man kan stramme den i livet. tusen takk svigermor :)
her er foresten det jeg kom hjem med fra loppis på lørdag, stusselige greier. det var et veldig lite loppemarked og det var ikke noe som fanget min oppmerksomhet, bortsett fra disse to søte flaskene.


så nå skal jeg bare prøve å kontrolere pms en min resten av dagen, jeg har allerede kranglet med Leah sin hun nektet og rydde opp etter å ha sølt cherrios utover gulvet. men etter en god stund med stahet (kan ikke skjønne hvor ho har det fra) og litt tid aleine på rommet fant ho endelig ut at det var lettere og rydde etter seg! nå vasker vi leiligheten og gleder oss til besøk fra tante camilla og min nydelige nevø johannes!

1 kommentar:

  1. Åh, for en nydelig bukett! Heldig du er :) Var litt synd på den mannen da, som ikke tenkte seg om angående vaser ;)) hehe...rart med de hormonene gitt...

    Ha en fin dag videre!

    Klem Nina

    SvarSlett