søndag 19. september 2010

vaskerom og fargeklatt:

jeg må jo så klart ha med et bilde av lille jenta mi fra idag, det er litt vitti at hun har blitt vant til at jeg skal ta "outfit" bilde av henne så hun steller seg automatisk foran døra og smiler når vi kommer ut. men idag var kritta på utsiden litt mer intresante... jeg elsker søndager men de går såå utrolig fort! idag har jeg gjort veldig mye forskjellig egentlig, er veldig fornøyd med dagen. på bildet under blir gulvet på vaskerommet flislagt av min flinke mann og jeg har malt litt lister. ellers har jeg fått skvisja inn kafê tur med venner, gå tur med barnevogn og gullklumpen og sussa litt på min nye lille yndlings nevø.
nå er jeg igang og rydde og vaske her, i morra er det mandag og tidlig vakt og en hektisk morra går litt lettere hvis man har orden føler jeg. så nå har jeg rydda bort leker og lagt på nye duker og sitter her og drøyer ut det kjedeligste! nemelig å vakse baderomma!! men nå får jeg komme igang, vil legge meg tidlig å få lest litt i en ny bok jeg har begynt på :) ha en fin fin uke alle sammen, jeg lar snart høre fra meg med bilder når kjøkkenet kommer denne uken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar