fredag 1. oktober 2010

"cool girl" og liten gutt:

Leah føler seg kul i nye bukser, bilde er fra i går, på vei ned til bestemor en tur. så fikk jeg besøk av lille Johannes og søstra mi, vi kikket litt i byen og kosa oss på verandan i sola med kaffi og blader..
og så har jeg i disse morgen timer endelig sydd ferdig sengeteppet til Leah.

nå skal jeg rydde litt her og så skal jeg en tur på kaffe før det braker løs til jobbehelg!
Leah skal sove hos bestemor og bestefar, så da er hun superduper fornøyd og i morra skal mannen og min mamma tapetsere gangen!! wiii! og min pappa skal flislegge inni dusjen!! jeee, det går frem over! en uvane jeg har lagt på meg er at jeg våkner av meg selv i 6 tiden om morran og blir liggene og tenke på gardinger og inredning i huset til jeg skal stå opp!! veldig unødvendig! God helg alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar