fredag 3. september 2010

utfordring:

jeg har blitt utfordret av en annen blogger, og tar så klart den:
Her kommer reglene:
1. Skriv ti ting som ingen vet om deg.
2. Legg ut et bilde av et av dine beste minner.
3. Legg ut et bilde du liker, og fortell litt om det.
4. Legg ut et bilde som du ikke liker.
5. Utfordre noen andre.

10 ting dere ikke vet om meg:
-jeg har tattovering av en maur.
-jeg møtte mannen i mitt liv når jeg var 17 år og vi var sammen i to uker før vi sa "jeg elsker deg" til hverandre og pratet om at vi skulle være sammen resten av livet. dette er så klart min nåværende mann!
-jeg flyttet hjemme fra og til en annen by når jeg var 16 år og inn med mannen min når jeg var 17.
-jeg har danset klassisk ballett fra jeg var 4 år til jeg var 18 år.
-jeg tar på meg joggebukse og av meg bh så for jeg kommer hjem fra jobb.
-jeg har et nettshoppings problem.
-jeg kan sulte foran brød boksen og spiser heller en posepotetgull en å lage meg en brødskive når jeg er sulte og aleine hjemme.
-jeg skriver lister om allting og har en egen liten bok full av lister som jeg skriver i nesten hver dag.
-jeg må helst ha tre kopper kaffi før jeg begynner å bevege meg om morran.
-jeg kan bare bøye ni tær. -her er et av mine beste minner, nemelig bryllups dagen vår 14.7.07. selv om det regnet som bare det og jeg var gørr nervøs hele dagen og kjempe sliten på slutten av kvelden.

-her er et bilde jeg liker, det er etter bryllupet og jeg og mannen reiste to uker til mallorca. vi slappet av, drakk og spiste. her gikk vi tur på stranda og jeg får bare en helt bekymrings løs følse over meg av å se på dette bildet.

- dette er et bilde jeg ikke liker, var heller ikke klar over at det fantes side jeg egentlig ga mannen forbud mot og ta bilder før etter babyen kom ut. tror jeg aldri har følt meg jævligere enn jeg gjorde akkurat her. alt var ubehagelig helt ut i finger tuppene, jeg var en vandrene vannballong under slutten av svangerskapet og her var jeg på overtid med rier som var satt i gang og ville ikke noe annet enn å få den ungen ut. når jeg ser på dette bildet husker jeg hvordan jeg følte det her og det var ikke bra, MEN så klart kjempe bra etterpå da når Leah kom ut.


så skal jeg sende den videre da gjør jeg det til min venninde kathrine og min en jeg har gått i klasse med margarita.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar