onsdag 8. september 2010

å vi lister og vi lister og det blir så fint og flott.....

det var vel en greit oppdatering? nei da, men det er stort sett det som skjer i huset for tiden! vi eller så klart mannen lister, og jeg maler lister! vi begynner og se lyset i tunnellen og enne på arbeidet! men jeg får ennå ikke presset noe innflyttnings dag ut av mannen, tror han er redd får å skuffe meg! men jeg teller ihvarfall ned dagene til kjøkkenet kommer! og etter planen er det 27.9 det skal være ferdig ca! jeg gleder meg såååå.
i tillegg venter jeg på min lille nevø som snart meller sin annkomst, søstra mi har termin til fredag så jeg kan bli tante hver øyeblikk nå :) gleder meg veldig til å se lille Johannes og holde en bitte liten baby i armene mine igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar