onsdag 14. oktober 2009

"ull får alle penga"

gikk litt berserkk i arendal idag, planen var å kjøpe ett par ull bodyer og strømper, en tykk gensker og ett par bukser... kom hjem med litt mer kan man vel si..men gud å mye fint tøy det er til de små.. men nå tenker jeg faktisk sånn: jeg har gått å sikla på baby tøy flere år før jeg i det hele tatt var gravid. så hvorfor ikke unne meg den gleden nå når jeg faktisk kan??
jeg er litt lei av den der: ikke kjøp så mye tøy til de får de vokser så fort ut av det.. hvis jeg vil kjøpe tøy til dattra mi og har penger til det så gjør jeg det.. dermed basta :)


dagens fangst : 

6 bukser

4 tykke gensere

6 bodyer/tynne gensere

4 strømpebukser/stillongs

5 votter

1 lue 

(og det meste var ull, deilig.)

og litt annet stæsj(leker, hår strikk, hår spenner osv...)

så jeg er fornøyd med dagens fangst og nå kan jeg fylle opp skuffen i barnehagen så jeg slipper å bekymre meg får at ho ikke har noe godt og varm skift der.

4 kommentarer:

  1. Eg er så einig så einig. Eg og tenkjer slik at eg kjøper om eg vil, for om nokre år er det for seint. Då vil dei ikkje ha det me likar. Eg skal iallefall ikkje angre på at eg ikkje koste meg med søte barneklede då ungane var små. Og så kjøper eg jo ikkje meir enn eg har råd til, så den burde vere grei.

    Kos deg med kleda med god samvittigheit!
    Den uglegenseren var forresten knallsøt. Kor har du kjøpt han?

    SvarSlett
  2. den med ugla på er fra cubus, de har utrolig mye fint der egentlig.. før gikk jeg altid rett til hm men nå finner jeg mye mer fint på cubus og lindex til de små :)
    angrer alerede litt på at jeg ikke kjøpte mer i str 80, er så mye fint i de minste str og de stopper som regel på 80.

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg!
    Det er jo litt av gleden ved å ha barn, at man kan kjøpe alt det nydelige barnetøyet som er å finne. På cubus har de sykt mye fint både til barn og til baby, der er det lett å gå bæsjærk!!
    Tom&Trine ulltøyet er genialt og såå fint!

    SvarSlett
  4. Du hadde kjøpt utrolig mye fint forresten, det glemte jeg å få med ;)

    SvarSlett