lørdag 17. oktober 2009

på veggene....

... i leiligheten (til pappa) har jeg latt bildene henge, det som er litt koselig er jo at det meste som henger her har jo jeg laget oppigjenom årene..denne bamsen var tegnet jeg første året på tegning form og farge, tegnet etter en bamse som satt foran meg...
disse bildene tok jeg på et foto kurs får noen sommrer tilbake, har fremkalt dem selv i litt forskjelige lystoner, kan du se hva det er?
dette var også ett prosjekt på vgs, skulle tegne en kropp med dyre hud eller fjær..
dette var i 98 som det står på bildet. det er et trykk og skal være branntårnet i risør..
dette gjorde vi også på barneskolen, hos katte kunstneren ola steen..

dette er også fra vgs, her skal man bruke kun en farge og sort og hvit og så en stilig efetkt av det.

når jeg ser på disse bildene savner jeg litt å male og tegne, men får meg liksom aldri til å sette meg ned med det lenger, kansje jeg skal sette meg på verandan en dag og male litt aquarell.men idag er det først jobb.. ha en fin helg (får de som har det)

1 kommentar:

  1. Hei - kom plutselig innom din blogg via NIB - og leste dette innlegget! Vet akkurat åssen du har det, for jeg har heller ikke tegnet på mange år, og savner det litt... egentlig veldig! Da jeg tegnet glemte jeg tid og sted, men var avhengig av å få være for meg selv, og det er jeg så og si aldri - det er nok grunnen... Men jeg er da kreativ på andre måter nå, da. Klem fra Gro! Heldig du som har slikt et flott hagerom/drivhus til plantene dine...

    SvarSlett