mandag 12. oktober 2009

på plass...

da har vi kommet på plass i leiligheten, sovet her første natta og fått det riktig så hjemme koselig. har internett her men ikke på den stasjonære pcen som jeg pleier og blogge fra, det jeg bruker nå er mini pcen min og jeg vill ikke bruke opp all plassen på den med bildene fra speilrefleks kamera så det blir ikke noe blogging med bilder fra leiligheten før jeg har fått det. tror mannen skulle ta med seg kabler og det som skal til fra jobb idag så da blir det ikke så lenge til. huset står nå tålig tomt og trist og pusen har vi ennå ikke flytta på. kjellern og bua er fortsatt fulle av brukelige og ubrukelige ting så selv om det er en månde til kjøpern tar over huset er det en del igjen å gjøre, skal jo også vaske ned huset og når man jobber annenhver helg så er det ikke så mye tid igjen. jeg sleit litt i går kveld med å slappe av her, men tror det er fordi det har gått på høy gir med ned pakking, flytting og ut pakking siden fredag.

nå sover snuppa søtt i vogna si på verandan, veldig greit å bare kunne ha ho der når ho skal sove. skal straks levere ho i barnehagen og så skal jeg styre litt før jobb :)
(liker ikke blogge uten bilder... )

1 kommentar:

  1. ♥ så godt å se du er koblet til stasjonærpcén og blogger , har SAVNET innleggene dine Ida

    kos dere i den flotte leiligheten/plassen og ikke forhast dere med huskjøp før det VIRKELIGE drømmehuset kommer :D

    Nina

    SvarSlett