torsdag 29. oktober 2009

mitt drømme huset...

... skal inneholde:

- stort kjøkken, med masse skapplass og peis.

-vaskerom med god plass.

- walk in closet, eller garderobe skap man kan gå inni på norsk.- stor hage med plass til drivhus og høns og veranda, helst på en side av huset så man får morra sola til å nyte frokosten på verandan om sommern.


- minst tre soverom og helst et ekstra som jeg kan ha som hobby rom.-garage og verksted til mannen min.

-baderom oppe og nede.

-vaskerom på innsiden av gangen så men kan gå rett inn der og henge av seg skitent barnehage tøy og bløttvinter tøy. 

-stor bod med plass til vogner, ski, akebrett, beremeis, pulk, vinter/sommer dekk og alt annet man samler på og setter vekk etter sesongene.

-helst to stuer og en romslig spise stue.

dette er altså noen av mine krav til drømme huset, er vel ikke får mye å be om det? eller kansje det er det. hihi. jeg skjønner jo at vi ikke kommer til å finne disse tingene. men et stort pluss hadde vært om det var litt størrelse på det så vi kunne fått noen av de tingen vi vill ha etterhvert når man har tid og rå til det. ellers står hus jakta vår ganske stille nå, kommer lite hus til salgs i risør får tiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar