lørdag 29. desember 2012

Ut med jul inn med nytt....

Jeg liker å pynte litt ekstra tidlig til jul og heller ta jula ut igjen litt tidligere enn andre(?).. nå er juletreet og noen få juleblomster det eneste sporet igjen av jul her hos oss.. nå går det i rosa og grå/beige istede får rødt! Igår hadde Leah og jeg jente tur til Ikea sørlandet hvor det ble to nye sofatrekk til ektorpene mine, det beige som jeg hadde på var så flekkete å fælt nå at det rett og slett ikke føltes reint i stua mi! tillegg hadde det gått seg en dusj med rødvin på julaften her ved et uhell...


I tillegg til trekk kjøpte jeg noen nye middagstallerkner som jeg har kikket etter en stund og nytt bestikk, serviset som heter ARV fra Ikea har jeg bestemt meg får å samle på. og begynner nå med 8 store middagstallerkner og 8 store halvdype tallerkner..
Idag har vi vært på torske middag hos pappa og om to dager er det nyttårsaften!! da har lillesøstra mi bursdag så da kommer hun og kjæresten på middag og min lille nevø Johannes skal sove over, mannen min har brannvakt og søstra mi har baby i magen så det blir en meget rolig nyttårsfeiring!
Ha en fin fin lørdagskveld alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar