mandag 17. desember 2012

Julegave tips til den som har alt:

Hva finner man på til besteforeldre/Olderforeldre som har alt? jo noe spiselig, ofte gir vi bilder av ungene, eller kalendere med bilder av ungene, men det er jo litt kjedelig med det samme hvert år, og det er jo også måte på hvor mange bilder man kan ha opp på veggen av barnebarn og olderbarn.
 

 
I år har vi gått får pålegg, som er noe som er ekstra godt og kose seg med i jula når man ellers får masse kaker og godterier. mannen har laget sin "berømte" egghakk og jeg har prøvet meg på en vri med kyllingsalat! vi har puttet det i søte glass fra søstrene grene, og pyntet med sløyfer og lapper med beskrivelse av hva det er oppi!
 
I egghakken er det: Hardkokte egg, løk, majones, salt, pepper og finn kutta sprøstekt bacon.
I kyllingsalaten er det: grillet kylling som jeg har pillet i småbiter, majones, finnhakket paprika, finhakket sjalottløk, finhakket annanas, finhakket purre, karri, salt og pepper.
 
menge av de forskjellige ingrediensene smaker jeg meg litt frem til!
Ha en fin fin dag og ny uke alle sammen, den siste uka og innspurten mot den store dagen!!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar