fredag 21. desember 2012

NOA NOA...

Så har min lille "modell" igjen fått masse flott noa noa tøy, denne gangen sommertøy. det hun tok bilder i, som kommer i butikkene til våren.. og jeg må jo bare vise dere noe av det!








 Det er bare så lekkert! jeg elsker klærne deres, fargene passer så fint til Leah, og jeg elsker at klærne bevarer litt av det "barnslige" i barn og ikke lager får voksent tøy til de små! hun fikk verdens største pose med tøy og tilbehør og her har jeg tatt bilde når det ligger utover spisebordet. jeg tok noen bilder av noen av mine favoritt plagg.. den hvite kjolen på et av de første bildene er helt klart min nr. 1!! og den med blå og hvite striper kommer klart på en god nr.2!! Og ellers er jo helt klart bare alt helt nydelig! hun kommer til å skifte flere ganger om dagen til sommern ;-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar