torsdag 13. desember 2012

MINI juletre!







 
 

Igår var jeg i Arendal på et møte og fikk også handlet inn litt, obs obs.. en julegave og resten til meg selv... hihi! men jeg hadde et mål, og det var å kjøpe et mini juletre! jeg har sett flere bloggere og i intriør blader hvor de har det og jeg synes det er kjempe koselig. selv kjøper vi ikke "hoved" juletreet før nærmere julafte, et par-tre dager før, så da er det ekstra koselig å ha et mini juletre i mellomtiden! dette kjøpte jeg på mester grønn til 120 kroner. potten hadde jeg selv, og pynten kjøpe jeg på søstrene grene. to nye juleduker er også på plass, en rød med hvite stjerner og en rød og hvit rutete, begge fra green gate! de søte stjerne lyktene er også fra søstrene grene! elsker å handle der, det er så billig!!! :-)
Julestrømpene på bildet har jeg sydd selv, en hver til jentene. Leah sin sydde jeg når hun var halvannet år og Marie syn sydde jeg i fjor før jul!
Til morran idag var Marie og jeg å så på Leah gå i lusia tog i barnehagen, lille søster Marie gikk også litt sånn halveis i toget da hun er en sikkelig dalt og helst vil være med å gjøre alt de større barna gjør! Nå har Marie nettopp hatt en blund og der hørte jeg hun våknet gitt, så nå må jeg løpe ;-)
Ha en fin dag alle sammen!!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar