onsdag 5. desember 2012

Årets julekortbilder...




Her måtte man frem med godis for å få disse jentene til å sitte pent, så et norges glass med minimarsmelows ble med på bildene i år. julekjolene fikk de til jul i fjor, og jeg ville gjerne ha de med på et pent bilde før de ble for små.
Siden sist har vi alle blitt veldig forkjøla her i huset, jeg er ferdig med det værste og er på bedringensvei etter to dager i senga. jentene hoster og surkler og sover litt dårlig om natten og mannen hadde itillegg en rygg som var ute av drift ett par dager. men det er vel typisk når vært slår om og vi plutselig får sånn en kulde, men nå tror og håper jeg vi er på bedringensvei. Har rett og slett ikke tid til å være syk lenger, uken er full med tordag ut å spise(mammajulebord) fredag er det begravelse til min kjære farfar som gikk bort forje uke, lørdag skal Leah i barnebursdag og søndag er det ballett forestilling... og itillegg har mannen brannvakt denne uka. phu..
Nei nå skriver jeg med en hånd her å prøver å holde en rampe jente bort med den andre, så nå tror jeg jeg gir meg for nå ;-)
-klem fra Ida-

2 kommentarer: