fredag 21. desember 2012

Årets juletre...

Og det er jo selvfølgelig veldig likt til fjor årets juletre, i om med det ikke er noe ny pynt i år. selve juletreet er også veldig likt, vi gikk får edelgran i år også. når vi skal ha jula og gjester her hjemme synes jeg det er greit å bruke litt mer penger på et flott tre!

 
Ellers er treet pyntet med ting jeg har kjøpt og fått opp i gjennom, jeg er ikke opptatt av at et tre skal gå i kun hvit eller gull, får  meg skal et juletre "bone"over av pynt og når jentene etterhvert kommer med sine hjemmelagede ting skal de også opp på juletreet, pynting av treet er også noe som hører barna til, i år gjorde vi det sammen med Leah etter minsten var i seng. hun går nemelig kun å plukker ned pynten og prøver å smake på den..
Det er sikkelig julestemning i stua med treet og lukten på plass, og idag har mannen siste dag på jobb før ferie og Leah siste dag i barnehagen! Igår fikk jeg til å med pakket inn sakkosekkene som jentene får til jul (fra søtesmå.no) det gikk med en hel rull og to ruller med båndt får å få de tette! i tillegg tok jeg søppelsekker rundt under papiret, tilfelle det kommer hull i papiret. Jeg tenkte nissen skal komme med disse pakkene etter middagen så de er fortsatt i skjul. Jeg ble liggenede våken i går kveld å vri meg å tenkte på nisse problemet, (ikke store bekymringene man har gitt) får Leah begynner å bli så stor at hun sier det er bare et menneske under nisse kostyme.. og jeg vil gjerne beholde "uskylden" hennes litt til... hmmm hvem skal være nissen i år tro..?
Ha en fin fredag og deilig ferie alle sammen.. jeg lar nok høre fra meg snart igjen :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar