fredag 30. september 2011

nydelig babytøy fra cubus:

cubus er en av mine favoritter når det kommer til baby og barnetøy av "billig kjedene", det søte settet og den søte sparkedressen er 80% ull og kostet ikke mer enn for annet baby tøy. jeg kjøpte det i str. 56 og pakket ned det to delte settet i sykehusbagen som jeg har så smått begynnt å gjøre klar. jeg små skremte mannen litt med at hvis jeg ikke har fått pakket ferdig bagen og fødselen starter så må han gjøre det, så da fikk jeg beskjed av en redd mann at den bagen kunne bare pakkes og være klar med en gang. stakkars, kanskje ikke så rart når han ikke er vandt med å pakke til seg selv en gang. handlet også inn det jeg regner med er de siste små innkjøpene nå før jeg går i fulstendig hvile og rugemodus (ikke helt da, merker disse "bygge rede" hormonene begynner å komme), men jeg kjøpte ihvarfall inn sutter, stellematta, ammepute og til å med noen pakker med bleier. når jeg kom hjem var jeg i fullgang med å ordne til en liten stellekrok på benken på vaskerommet får å se hvordan det vil fungere å ha det der, det ble riktig så koselig (skal blogge et innlegg og det seinere med barnerommet og alt når det er ferdig) og når tulla kom hjem som hadde vært hos bestemor etter barnehagen tok det ikke lang tid før stellebord, bleier og sinksalve var i bruk og dukken fikk gjennomgå. tror det er en liten jente som gleder seg veldig til å bli store søster, og hun som vanligvis er stuptrøtt halv sju fikk vi ikke i seng før kl åtte da hun var i full gang med å styre og stelle med dukken i Marie sin seng og flyttet ting som bilsete, badebalje og sovekurv inn til seg så dukkene hennes kunne bruke det. koselig at hun er så intresert og engasjert da, men det kan jo også bli litt tungvindt når alle bleier blir oppbrukt til ikke eksisterende dukke tiss og jeg må lete huset rundt etter suttene hun har gjemt unna i en av veskene sine. ha en fin fin fredag alle sammen, nå må jeg stikke til tannlegen og fikse en tann jeg knakk forje fredag :/ gruer meg litt for aner ikke hva han skal gjøre med den og om det blir vondt, blir ihvarfall helt sikkert dyrt.. hehehe...

-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar