tirsdag 27. september 2011

høst stemning i stua med "nytt" sofatrekk på og hjemme sydde putetrekk!!














da er det beige sofatrekket blitt vasket og kommet på, det blomstrete er ryddet vekk og får ikke se dagslys igjen før til våren. og så har jeg sydd noen pute trekk i samme fargetonene får å "tone" det hele ned med litt mindre rosa og knalle farger. jeg liker godt pastell farger med masse mønster og blomster, men når høsten kommer og det etterhvert også nærmer seg jul synes jeg det er koseligere med litt andre farger hjemme. men de rosa pelagoniane skal så klart få bli :) skal også gjøre resten av stua "høst" klar etter hvert, venter på en stor lin duk til spisestua som jeg har bestil på hm home. ha en fin høst-tirsdag videre alle sammen, her er det en perfekt høst dag med strålende sol og gule og røde blader rundt forbi, en ting jeg merker veldig godt med å være gravid på denne årstiden er at jeg savner veldig å gå tur i det fine været og den deilige friske høst lufta. gleder meg til å ut å trille vogn igjen ihvarfall, håper vi får en snø løs vinter i år.


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar