fredag 9. september 2011

velkommen til familien host og hark!!



som dere kanskje skjønner av mitt fravær er det sykdom som regjerer her ennå. jeg våknet søndags morran med influensa og har vært dårlig siden, er heldigvis på bedringens vei nå, men det værste er denne hosten. jeg får ekstreme hoste anfall og sover svært lite og veldig dårlig på natta, som gravid vil de selvfølgelig ikke gi meg noe hos legen mot hosten, jeg er også sterkt imot og ta noe som kan være skadelig for barnet i magen, men når det går så utover alt annet som det gjør noe skulle jeg gjerne hatt mulighet til å "dope" meg ned og fått litt søvn. jeg hater syting og klaging så det skal jeg slutte med nå med en gang, var ikke derfor jeg "kom hit". men ville bare si hei og hopp, jeg har ikke glemt bloggen så klart. tenker på det hele tiden. men jeg må nok komme tilbake når jeg har noe å blogge om og når formen er der. idag har jeg faktisk vært ute av byen en tur, en kjapp til til Arendal og skulle kjøpe bursdags gave til min søte nevø som er 1år idag!!!! hurra for Johannes! sett reklamen for coop obs på tv? hvor de reklamerer for ulldress til barn for bare 199? ja den hadde jeg ihvarfall tenkte å kjøpe, men det var så klart meget utplukka. fikk ihvartfall kjøpte bursdagsgave og kunne heller ikke dy meg når jeg fant hvit brio kjøkken til kun 299!! så da måtte jeg jo kjøpe det til tulla mi, har kikket på det lenge på nettet og hatt lyst til å kjøpe det. men vi sliter litt med særring for ingen ting(??) her i huset for tiden, så er litt usikker på om nå er den rette tiden og gi en gave(?) vil ikke oppfordre den dårlige oppførslen. noen tips fra andre små barnsforeldre som har vært gjennom samme greia?? hjelp? nanny 911 :P når jeg snakker normalt til henne som jeg gjør et par ganger eller mer, hører hun rett og slett ikke i det hele tatt, så hever jeg stemmen litt og så er det grining med en gang?! phhuu.. virkelig tålmodighets prøve det der altså. men nå er det ihvartfall helg, og med et bilde av de fine liljene jeg kjøpte til meg selv idag vil jeg gjerne ønske dere alle sammen GOD HELG!



-Klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Fortsett å sett tydelige positive grenser der det er nødvendig. Hun har ikke vondt av motstand, og barn er avhengeig av voksne som setter klare grenser.
    :) Det går over etter hvert;) Smør deg med tålmodighet (skjønner at det ikke er lett når du er gravid OG syk).
    :)Det er ivhert fall mine tips:)

    SvarSlett