onsdag 4. mai 2011

ny lampe

endelig en lampe på plass i spisestuen, den er til å med koblet til strømm men har ikke kjøpt pærer ennå, så er spent på å se hvordan det blir med lys. jeg har drøyd og drøyd å kjøpe lampe til spisestuen fordi jeg har vært så usikker på hva slaks lampe jeg ville ha og har ventet på at jeg skal finne en lampe som "skriker" til meg: jeg er rett lampe! men etter å ha kikket en del har jeg funnet ut at denne typen med skjell er en jeg synes kunne passe fint inn her. nå kunne jeg tenke meg et avlangt speil med sølv ramme på vegge bak her, det tror jeg hadde blitt fin?


jeg har ikke fått blogget så mye i det siste, grunnen er at formen har ikke vært helt på topp i de siste dagene. jeg har vært mye trøtt og har hatt dager jeg har svimlet sikkelig og energi nivået på bunn. på søndag lå jeg nesten hele dagen og så på rommet svinge rundt meg og på mandag gikk jeg hjem fra jobb etter noen timer pga svimlingen. så har bestilt meg en time hos legen og håper det er noe så enkelt som jern manel som er grunnen og at jeg kan få noen litt mer efektive og våkene dager fremover. men typisk idag føler jeg meg ganske fin i form og hvis blod prøvene hos legen etterwpå viser at alt er fint blir jeg nesten litt skuffet og flau. men uansett så er jo denne formen noe som kommer og går så kanskje jeg får beskjed at jeg kan ta litt jern når jeg har disse dagene uten å måtte gå å sjekke blodet neste gang. men så lenge ikke det bare er min kropp jeg har ansvar for så vil jeg ikke eksprimintere på egenhånd uten å snakke med legen først.
wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Så gøy - jeg har nettopp kjøpt maken lampe som henger i trappeoppgangen :o)
    Den ble veldig fin hos deg også :o)

    SvarSlett
  2. Den er veldig fin. Har nesten lik hengende over spisebordet vårt. Jeg vil se frisør sveisen til Leah ;)

    SvarSlett