lørdag 7. mai 2011

"det er jo så lett!"








og lage avleggere til pelargonia, hvorfor har jeg ikke gjort dette for leeeenge siden? jeg elsker den lyserosa pelargonian og kunne tenke meg og fylle alle stue vinduene mine med den. men hvis du skal kjøpe så mange så blir det ganske mye, men det er jo så lett å få til selv. rett og slett bare og knekke av en plass du synes passer og stikke den i en ny potte med jord og gi den vann og sette den i et vindu med litt lys helst. og så fine og fyldige de blir! det er noe med gleden og få et frø til å spire og vokse til en fin plante som gir deilige grønnsaker eller frukt og samme med å få en blomst fin, det gir meg glede!

og dere må ha en nydelig helg alle sammen. her har vi koset oss med familie frokost og husarbeid. nå er mannen og Leah og kjøper maling til kjellern og jeg tenkte jeg skulle rekke og vakse over gulvet her før jeg sier meg fornøyd for helgen! seinere idag skal vi en tur til Besten og Anne og drikke litt kaffi og Leah var så heldig og få overnattings invitasjon derfra, så jeg og mannen får vel prøve å finne på noe ikveld isteden for å legge oss i ni tiden, kanskje kose meg med en alkoholfri øl? god helg alle sammen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar