lørdag 14. mai 2011

"se min kjole"





jeg sydde en kjole til Leah på fredag, satt meg ned og skulle blogge og legge ut bilder men noe var galt med blogspot og jeg kom ikke inn, så her kommer et forsinket bogg innlegg med bilder av kjolen. den er den første kjolen jeg har sydd til henne og jeg hadde ikke noe mønster og gå etter, bare laget et etter mål etter topp og la på litt ekstra. og til at det er min første kjole og jeg faktisk er tålig selv lært når det kommer til sying, bortsett fra det lille vi lærte på ungdomskolen så ble jeg ganske fornøyd. mulig dette blir årets 17. mai kjole, men har ikke bestemt meg helt ennå. neste prosjekt tenkte jeg at jeg skulle sy en bukse dress til henne, deilig å luftig nå som det etter hvert blir varmere dager.

nå regner det ute og jeg har ladet batteriene litt på sofaen etter en lang arbeids dag, og nå står mannen og kokelerer på kjøkkenet og lager en deilig helge middag så seinere, hvis jeg får bestemme (som jeg somregel får) så blir det nok tidlig senga med film og høre på det deilig regneværet. ha en deilig helg videre alle sammen!!





1 kommentar: