fredag 22. april 2011

påskelunsj og påskeharen..

idag har vi hatt koselig besøk av et vennepar til påske lunsj, og etterhvert kom også sola og varmen hit. da koste vi oss på verandan ut fra soverommet hvor det er helt i le, jeg fikk sola meg litt i bikini og Leah bada i balja og lekt med vann, deilig sommer følse.









påskeharen kom også til oss idag, og la ett egg fult av godis til tulla på verandan, siden jeg skal jobbe i morgen og Leah skaltil besteforeldrene en tur så var påske haren så omtenksom og kom til oss en dag for tidlig i år ;) veldig omtenksomt synes jeg.





gooood påske videre alle sammen. nå skal jeg kose meg med ett av mine yndlings program, for det gikk opp et lys for meg tidligere idag, jeg digger jo luksus fellen og en liten periode gikk den svenske versjonen på tv 3 her i norge. og tv 3 har jo en grei nett side hvor man kan se programene gratis, så da tenkte jeg svenske tv 3 har jo sikkert det sammen. så nå skal jeg legge meg i senga med pcen og dumme svensker på luksus fellen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar