torsdag 21. april 2011

fri og familie tid...

det er nydelig å ha fri og ha tid til å ligge lenge i senga om morran og kose oss med barnetv på skjermen, spise gode laaaange frokoster og ikke stresse i det hele tatt.. nå er Leah og mannen i full gang ute og lage ny fugle kasse, de hang opp en i et tree her forje uke som nå var gått i bakken. Leah er en sikkelig gutte jente til tider men også veldig jentete av seg, hun elsker rosa og lilla, leppestifter og smykkene mine men har også sin kjærlighet til traktor og brannbiler, og dilte etter pappa når han har kamerater på besøk eller skal snekre noe.


minner meg egentlig veldig om meg selv når jeg var liten, idag har hun til å med lekt "intriør blogger" og knipsel vel over hundre bilder av ting her hjemme med speilrefleks kamera mitt her. nær bilder av hver eneste stol og pute, blomster og ca femti stk av gulvet.


ha en super påske videre alle sammen! nå skal jeg ut og få litt jord under neglene og prøve å gjøre det litt pent på ut siden her. kanskje jeg også skulle tatt noen bilder og vist litt fra utsiden av huset?


1 kommentar:

  1. Helt enig, det er deilig med fri og rolige morgenstunder. :)
    ha en fin påske.

    SvarSlett