lørdag 9. april 2011

"endelig fått det i hus"

jeg har jo lenge ønsket meg en gammel sjenk og pusse opp å ha i spisestua, og til bursdagen min i januar overasket mannen meg med at han hadde kjøpt en jeg hadde kikket på på finn.no. men å få hente den i vinterværet og finne en dag som passet for alle var ikke så lett. men nå er endelig møblene i hus og maling har jeg kjøpt inn. så tror jeg sender mannen ned i kjellern for å male litt ikveld. gleder meg så til å få det på plass og få litt nytt i huset. tror det fyller og gjør litt mer ut av seg i stua og spisestua. det er to litt forskjellige typer, den ene er en lav sjenk som skal stå i spise stua og den andre litt høyere og smalere skal stå ved sofaen på veggen mellom vinduene i stua. tror det kan bli veldig fin med hvit blank maling på disse og få de på plass med litt pynt!


ellers er vi igang med å nyte en fullpakket fri helg, igår sov Leah hos mimmi og vi var hos et vennepar og spiste middag og koste oss, nå har vi vært å spist frokost hos mimmi og omsider fått med oss tulla hjem. mannen og Leah er en tur på leke plassen og husker nå, jeg skal straks noen æren i byen og så er det pizza hos pappan min/besten og Anne og så skal Leah sove over der så det blir ennda en fri natt på oss gitt. godt å nyte unge fri nå mens vi har en og besteforeldre orker og har lyst til å låne de litt. nå får jeg pakke om overnattingsbagen til Leah og få unna litt husarbeid, dagene strekker virkelig ikke til her i huset fortiden. døynet skulle virkelig hatt flere timer! ha en super helg og en flott lørdag alle sammen! :)

2 kommentarer:

  1. Klokken er ikke 11 engang o du har gjort ALT dette...wow, imponert!!!
    Her går det i sakte mak, butikke for å handle, vaske hus som sikkert tar mesteparten av dagen...SÅÅÅ lørdags slappe med familien!!

    Kos de, Klem Anna

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye sjenker:) De kommer til å blir NYDELIGE når de er pusset opp!:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett