tirsdag 26. april 2011

årets første båt tur..

igår hadde vi årets første båt tur, og det var faktisk den første på to år, for i for gikk all fri tid til oppussing her i huset. hele påska har mannen hatt brannvakt og da har vi måttet holdt oss innen for en viss grense nærme brannstasjonen og båt tur har vært uaktuelt, så igår når mannen endelig gikk av vakt tok vi oss en etterlengtet tur i sjekta selv om ikke været var 100% igår.






vi kjørte inn i fjorden og fikk to små sei. Leah synes det var utrolig stas og ut i båt, selv om hun snart er tre år trenger hun forstsatt en liten power næp på dagen og med sjekte dur trodde jeg det skulle gå helt fint, men det var litt vanskelig å få helt roen nede i sjekta og det ente så klart med at jeg sovnet og Leah sto opp igjen.

nå skal Leah en tur til bestemoren sin og jeg skal til arendal en tur og finne meg en bukse jeg kan bruke på jobb. nå er magen så pass at jeg må åpne knappen på arbeidsbuksa mi når jeg setter meg og når jeg reiser meg igjen detter den ned, så det er litt tungvindt. men nå må jeg gå, en liten ivrig jente som drar meg i armen og vil ned til bestemor her.. snakkes seinere :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar