tirsdag 19. april 2011

påske, vår og hvitveis...

det er påske og vi koser oss med fri idag, Leah og jeg har vært på en liten tur og plukket hvitveis, og Leah har laget jord og blad suppe i hengern på sykklen ute. nå kom skyene og det ble litt kaldt her, tulla har en liten blund og mor skal få gjort litt husarbeid.












vi stor koser oss med våren her alle sammen, tilbringer mest mulig tid ute i hagen og så lenge Leah får lov å være ute å leke er hun stortsett i sin egen lille fantasi verden. i morgen er det jobb igjen før det er ett par dager fri til familie tid og kos. ha en fin fin dag og påske videre alle sammen!!






1 kommentar:

  1. ååååh, så mange hvitveis!
    Jeg har ikke funnet noen her enda jeg... og jeg elsker de jo ♥ Tror jeg må røre meg nedi en skråning litt bortenfor her jeg, der pleier det og være mange;))
    Flotte buketter dere har plukket ♥

    Fortsatt gode påskedager!

    Klem Line

    SvarSlett