mandag 21. juni 2010

tapeter, igjen....

nå venter jeg på mannen skal ha pause på jobb så skal vi ned og bestille tapet, snart kan det legges tapet på Leah sitt rom. og jeg gleder meg til å se hvordan det blir. denne skal på Leah sitt rom:
Denne skal vi ha i stua, det var den vi fant til 50 kr rullen. litt vanskelig å se mønsteret på dette bildet så jeg la til et bilde med en mørkere farge under. 
dette var de bildene jeg klarte å finne på nettet, lettet etter den jeg skal ha i trappe gangen, den er nemelig veldig fin. jeg er så spent på hvordan det blir, tror det blir bra. nå er faktisk alt av avgjørlser på tapeter gjort, tapet til vårt soverom har jeg bestillt på hødnebø og skal hente den.. kanskje idag, så kan jeg få tatt et bilde. den er VELDIG fin! det er såå gøy å se når ting begynner å falle på plass. MEN, det er fortsatt masse jobb igjen. og noen ting tar mer tid en andre, som når vi skal lage peisen eller dusjen på vaske rommet. nå er det foresten bare to uker til jeg skal ha ferie! jippi :) det skal bli deilig å slippe juli stresset på jobben i år altså. selv om jeg kommer tilbake for å rekke litt stress i august, men satser på å være utvilt da! ha en fin fin uke alle sammen! vi har foresten hatt en kjempe fin helg, med date og drink på byen på fredag, sove leeenge om morran på lørdag, søstera mi og kjæresten til reker og kortspill på kvelden og stekt makrell hos mamma og skrekk film på kvelden på søndagen. og så klart så jeg på bryllup på lørdagen, og Leah følgte spent med så sessa (prinsessa) nei nå babler jeg i vei her.. hade :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar