tirsdag 22. juni 2010

jeg ELSKER....

soveroms tapeten... jeg gleder meg sååå til å få den opp!jeg synes ikke 570 kr for rullen var så ille altså, den føste jeg kikket på kostet jo 800 for rullen. 
jeg har kjøpt to ruller og den skal på en vegg, som blir bak senga. 
jeg rett og slett elsker den... 
sånn ser soverommet vårt ut den dag idag, litt av det ihverfall. på den høye veggen kommer tapeten og på den korte blir det en slaks løsning på en garderobe, det er nemmelig en del ubrukt plass bak veggen, og vi trenger den skapplassen vi kan få.
ikke helt 100% sikker på om jeg skal male gulvene oppe eller ikke, hva synes du? det er jo lettere og spare de og kanskje male de seinere enn å male de og så angre.  
her er Leah på rommet sitt inni hule senga som pappan har snekkra. hun er kjempe spent og det virker som hun skjønner mye på tross av sin unge alder :) rundt kommer tapeten med rosa stjerner og inni kommer en lys lys blå farge. og så må jeg jo lage noen søte gardiner til. inni senga er det en liten hylle som har plass til en liten lampe og noen bøker og samme i fot enden av senga. ha en fin fin tirsdag alle sammen :) kan se ut som om det blir en solfyldt dag, da blir det stranda på meg og Leah idag!

3 kommentarer:

  1. Oj,blir spennende å se hvordan det blir.. Så det gleder jeg meg til.
    Så herlig med hulesenga til Leah. Lurt!
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. ja med den senga så får vi utnytta all plassen :)
    ha en fin dag du også :D
    klem fra ida

    SvarSlett
  3. Dere kommer tilå få det sååå koselig. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    Og synes det er kjempe moro at du blogger om oppussingen, for synes det er gøy å følge med på utviklingen :)
    Møtte på tante og Leah i dag, og hun hilste veldig på William, eller "Wi'iam" som hun sier. Var såååå søt <3

    SvarSlett