fredag 11. juni 2010

panel på kjøkkenet

da er det satt opp panel plater på kjøkkenet, da er det "bare" litt igjen. sparkel og male taket, male veggene, legge gulv, eletrisk, lister, nye ruter, og kjøkkenet på plass. på denne veggen kommer innebygd kjøleskape og komfyr, og under vinduet kommer vasken.
mitt mellom vinduene kommer steikeplatene, fliser helt opp til veggen der det ikke er lagt panel og en enkel bøsta stål vifle mitt mellom vunduene. viktig at det er mitt mellom! 
på denne veggen kommer det en innebygd sittebenk og kjøkken benk på hver side, men høyskaper som går helt ned til benken på begge sider, med små rutete glass i.  
åpen dør ut til spisestua som vi lagde litt bredere og dør ut i hagen. i mellom der går det jo ann å ha noen åpene hyller eller tallerken hyller.

på alle sove romma oppe måtte det rives ned de gamle platene og legge nye, nytta ikke å bare rive av tapeten og legge ny fordi det var så dårlige plater. litt extra jobb der også gitt, men en fordel, vi får skult det eletriske, og det liker en hver elektriker :) med min mann ingen untakk der. det er foresten min supre mann som gjør alt dette! en sikkelig handy man :) 


nå tenker jeg litt på fargen på kjøkkenet, kunne tenke meg å ha noe lyst med med et snev av en farge i som man ser i kontrast til kjøkkeninredningen som blir hvit, tenkte litt på perlegrå. tror jeg skal få litt forskjellige prøver å teste på veggen så for vi se. neste uke kommer en proff og skal sparkle og male takene nede så da er det ikke lenge til jeg kan begynne å male litt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar