fredag 11. juni 2010

knottentotter...

kjøpte meg knotter til nattborda igår, og ikke mins bestilte jeg tapet. en kjempe fin blomstrete tapet. ingen av de jeg har vist før, dere får se når den kommer, eller kommer opp på veggen. skal ha den på en vegg på soverommet. og så var mannen og kjøpte det fine sminkebordet til meg igår, måtte dele det i to så har ikke fått tatt noe bilde av det ennå..igår hadde vi også ett etterlengtet foreningsmøte, vi laget kort og koste oss med grønnsaker og dipp og te hjemme hos en vennine. det var kjempe koselig og de hadde fått så fin ny ute plass også, og være der gjør bare at jeg gleder meg ennda mer til vi er ferdige og kan flytte inn. jeg gleder meg sååå til å bo i eget hus igjen, og stulle og dulle og ordne og tulle som jeg liker.
i morra er foresten den store 2 års dagen her i huset så da skal det bakes og idag skal det vaskes. mimmi vasket nesten hele leiligheten for meg i går når ho satt barnevakt men jeg har ett bad og kjøkkenet igjen som jeg tenkte og ta før jobb idag. skal bare levere tulla i barnehagen og prøve og trene litt først. har faktisk tatt på meg treningstøyet, men motivasjonen er på bunn!
god helg alle sammen, nå fikk vi jo litt rein også, godt for plantene våre det. og huden som får slappet av litt :) kjøpte foresten to dronning ingrid i går også, de er så fine. har planer om å ha de i alle vinduene mine i det nye huset. jeg kan blunde og se alt for meg helt ned til minste detalj, litt sykt kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar